уторак, 7. јануар 2014.

Poruke ljubavne,rodjendanske,zanimljive:)

1.
Da ti se ostvari svaki san,pomogao ti Badnji dan.Da kroz kucu novac tece pomoglo ti Badnje vece.Da se sreca sa zdravljem srodi,MIR BOZIJI,HRISTOS SE RODI:).

2.
Zelim da te oraspolozim malo,da ti kazem da mi je do tebe stalo:).Bez obzira na daljinu koja mi u glavi zvecka,mislim na tebe budalo malecka:D.

3.
Ti si moja ljubavna pesma moja prva misao kad me jutro probudi ti si potreba i smisao..Ti si tim za koji oduvek iz sve snage navijam mnoge zene lude za tobom,a ti meni pripadas..Da te volim, malo je reci ti si moj par pod zvezdama i ja nista ne bih znala o sreci da te jos nisam pronasla...

4.
Ne veruj onom ko ti kaze "volim te"...vec onom ko te sa suzama u ocima pita "volis li me"

5.
Ja nisam ptica i neznam da letim,a sve sto mogu je... da te se setim.Nisam ni dobra vila i nemam njene moci... da ti ispunim zelje u Novogodisnjoj noci.Nisam ni deda Mraz koji poklone deli... ali sam neko... ko ti sve najlepse zeli . SRECNA NOVA GODINA I BOZICNI PRAZNICI ;D

6.

____░இஇ█▓░♥___________░இஇஇ█▓ ░♥ ___░இஇஇஇஇ█▓░♥_____░இஇஇஇஇஇ█▓░♥ _░இஇஇஇஇஇஇ█▓░♥_░இஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ░இஇஇஇஇஇஇஇ█▓░░இஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ░இஇஇஇஇஇஇஇஇ█இஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ _░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ __░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ____░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ _______░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ _________░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ___________░இஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ______________░இஇஇஇஇஇ█▓░♥ _________________░இஇஇ█▓░♥ ____________________இ█▓♥

7.
Ženska logika :
- Hoću da znaš, ali neću da ti kažem

8.
U životu je manje važno šta imaš, mnogo je važnije koga imaš i ko te ima..čuvaj pored sebe osobe koje te zaslužuju, jer takve osobe su sigurno vredne tvoje pažnje. Da bi bio/la srećan/a zaboravi sve ružno, pamti samo lepo, ne plaši se budućnosti, već uživaj u sadašnjosti. Nikada ne dozvoli sebi da živiš u prošlosti, ali uči od nje da se greške ne bi ponovile...

9.
Teško je mrzeti nekog kome si srce dao! 
Teško je krenuti napred, kad si već jednom stao! 
Teško je proći kraj nekog, ko ti je bio sve! 
Teško je voleti a reći ne.

10.
Kad se probudiš ujutro i otvoriš oči pusti neka ljubav 
tvoja srce vodi jer kad sunce ujutro obasja planetu 
neko misli na tebe i voli te najviše na svetu...

11.
Ne želim spavati, kad te mogu budna sanjati, plašim se neću se probuditi i ceo ću život pored tebe propustiti, jer stvarnost pored tebe lepša je od sna, u njoj zauvek zbog tebe postojim ja.

12.
Nikad ne ignorisi osobu koja te voli, koja se brine za tebe i kojoj nedostajes, jer jednog dana ... kada otvoris oci shvatices da si izgubio mesec dok si racunao na zvezde...

13.
Znas,saznala sam koje je doba godine najlepse. Ono doba kada osetim miris cveca u vazduhu kada sunce miluje moje lice kada nije hladno cak,ni po noci. Kada se ni kise ne bojim,cak ni mraka... Znas li koje je to doba? To je ono doba... Kada si ti tu...

14.
Dodji bizo do pet ću da bojim samo da ti kažem da te puno vojim, dođi bizo jer se plašim maka, dođi da te jubim makar na bizaka!!:D

15.
Zivot se ne sastoji od broja udisaja koje udahnes,vec od trenutaka u kojima ti je dah zastao...

16.
Ispuni godine životom, a ne život godinama. Ostvari ono što želiš, stekni ono što nemaš i sačuvaj ono što voliš! SREĆAN ROĐENDAN!

17.
Tvoje prijateljstvo mi mnogo znaci...Kad ti places i ja placem,kad se ti smejes i ja se smejem...Kad ti skocis kroz prozor ja pogledam dole,i nastavim da se smejem.

18.
Ljubav na srpski način:
1. Prijaviš se u 'Domaćine oženi se'
2. Pa u '48 sati svadba' 
3. Pa u 'Vreme je za bebe' 
4. I na kraju u 'Menjam ženu' xD

19.
Kako se zove smešan kinez?
- Smaj Li

20.
Volim your eyes,zato sto su one very nice.Malkice look at me,posle toga don't forget me,srce mi tik-tak for you,baksuze,l love you:D

21.
Malo je ljudi kojima verujem slepo,malo je onog sto se naziva lepo.Ali nije potrebno da dobri budu svi,sasvim je dovoljno sto postojis ti:P

22.
Na njega mislim svakog trena ali ne znam jesam li i ja ljubav njegova.On mi se uvek po mislima mota,jojjjj volecu ga do kraja zivota!!!

23.
Želim te ludo, sanjam te cesto...otvori srce napravi mi mesto, ako ne možeš, dozvoli mi, molim te, da u njemu napisem VOLIM TE !!!

24.
Ja sam tvoje zlato,ti si moje srebro.Ako odes od mene...SLOMICU TI REBRO!

25.
Moje oci postoje da tebe prate,ruke kad odes da mi te vrate,dusa postoji da me boli,a srce da samo tebe voli:D

26.
Ovakav je bio plan: Da te volim jedan dan.Ali dan je ipak vreme kratko,a tebe voleti je bas slatko.Ma bolje meni bez tog plana,pa da te volim svakog dana:D

27.
Neki snovi traju duže od ostalih, neki snovi su lepši od ostalih, a moj najdraži san upravo čita ovu poruku!

28.
U kasne sate duboke noći,kada su svima sklopljene oči,mislim na tebe polako dremam,ne mogu da zaspim jer tebe nemam...

29.
Zivot je kratak.Smej se dok imas zube:D

30.
Sedim u hladu,grickam cokoladu,treniram dzudo i volim te ludo.

31.
Niko nije toliko lud da procita ovu poruku,ali uvek se nadje neki 
izuzetak:D.

32.
Kad legnem u krevet ja se setim tebe,pa umesto tebe ja zagrlim cebe,pa od tuge i tereta ispadnem iz kreveta,a kad pomislim da te ljubim tada se uh,probudim:D.

33.
Dobro jutro sunce moje maleno,poljubac ti salje jedno srce vatreno,koje za tebe gori,porucuje ti da te voli:D.

34.
Andjele moj,kad sklopis okice i uhvati te san,doci cu ja sa kuhinjskim nozem u ruci,pa ces zaspati ko zaklan:D.

35.
Sta da ti sapnem,sta da ti pisem kad te volim koliko disem.Kredit trosim,ruke morim,kratko i jasno-MNOGO TE VOLIM.

36.
Dok najsladje mace ovu poruku cita,dal me srce boli nece ni da me pita,i dok po mojoj sobi tuga peva i skace,ja se samo pitam gde je moje mace

37.
Moje srce luta kroz puste daljine,trazi jedno srce da ga bol umine.A to drugo srce ako neko pita nosi jedan andjeo sto poruku cita:D.

38.
Sada te zelim zagrliti jako,dozivotno ti predati deo srca svog,neka te voli i zeli svako,ali samo za mene neka te cuva Bog:D.

39.
Nikad nisam tražila nekog da mi skida zvezde sa neba, samo nekoga ko će ih gledati sa mnom !

40.
Mnogi su mi ljubav priznali,kazu da zbog mene pate,da volim tebe nikako da shvate.Jer samo ti imas deo srca mog,tebe cu voleti do kraja zivota svog:D.

41.
Kada bi ja bila ti,a ti da si ja.Ja bi tada rekla tebi,odnosno sebi da ja,ustvari ti,volim sebe,odnosno tebe,vise od sebe tj. tebe ovaj mene.Sad se skroz zbunih:D.

42.
Dobro jutro sunce moje maleno,poljubac ti salje jedno srce vatreno,koje za tebe gori,porucuje ti da te voli:D.

43.
Ako je ljubav prava,ako se iskreno voli,oci nikad ne placu,dusa nikad ne boli.Oci mi pune suza,dusa od bola vene,ja te iskreno volim,Volis li ti mene:D?

44.
Sedim u hladu,grickam cokoladu,treniram dzudo i volim te ludo.

45.
Kad zvezde sjaje patka nosi jaje,kad vetar duva patka jaje cuva,kad se izleze pace voli ga najjace.Ti si moje pace volim te najjace:D

46.
Pravi muškaraci vole obline, samo se psi igraju s kostima!:D.

47.
Kazu da tajna, ne moze ostati tajna, ako vise od dvoje za nju znaju..... vodjena tom istinom ja uvece poluglasno prosapucem zvezdama koliko te volim...mesec se onako prisunja i u prolazu sapat pokupi.. pravim se da ga nevidim ......a znam da ce u zoru, kad se susretne na suncem, sve mu ispricati.... a ja to i hocu ,jer... ce sunce,sa prvim zracima koje spusti na jastuk tvoj ....moju ''tajnu'' ti odati....

48.
Tiho pada noc,i vetar duva,zelim ti laku noc i neka te andjeo cuva.Pre nego sto zaspis i sklopis okice snene,bar na trenutak pomisli na mene:D.

49.
Nocas zelim mir tvojoj dusi..snove niko ne sme da ti rusi..jer ja u njih cu necujno doci..Ti andjele samo spavaj..jutrom ces znati da u snu sam ti bila..celu noc te pogledom ljubila..dahom te svojim milovala..mislima nezno te grlila..usnama se tvojim opila..Da sam i santa leda uz tebe bi se otopila..Laku noc:D.

50.
Nasa ljubav je nesto izuzetno vredno...Nesto sto nas pretvara u jedno!Srce moje je zato srecno i zeli da ta ljubav traje vecno:D.

51.
ಌஜಌ U zivotu je vazno samo ono sto se nemoze kupiti:LJUBAV-koja nezna za uslove,VERA-s kojom zaspis i budis se,NADA-koja poslednja umire,sto ne zelis sebi,ne pozeli ni drugome...ಌஜಌ
=======ஜ۩۞۩ஜ=====

52.
Ljubav je san na koji se dugo ceka,nekad je sasvim blizu a nekad stigne iz daleka.Ljubav je moc sto sa nama cini cuda,od male pametne glave postane glava luda:D.

53.
Ljubav je san na koji se dugo ceka,nekad je sasvim blizu a nekad stigne iz daleka.Ljubav je moc sto sa nama cini cuda,od male pametne glave postane glava luda:D.

54.
Veceras spavaju oni koji su voljeni,a budni su oni koji vole,zato slobodno spavaj jer tebe sigurno neko voli:).

55.
Dobro jutro sunce moje maleno,poljubac ti salje jedno srce vatreno,koje za tebe gori,porucuje ti da te voli:).

56.
Ti si jedno slatko malo mace,sa slatkim malim okicama i slatkom malom njuskicom...Ma sva si slatka.Steta samo sto imas buve:D.

57.
Iako si daleko od mene,uvek sanjam te oci snene,pitam se da li te oci bar na tren pomisle na mene.Sto da krijem neka svi znaju da mi te oci puno nedostaju:D.

58.
Pruzi mi ruku da te odvedem gde se i tuzni smeju,podji samnom gde oblaci srece vecito greju.Dopusti da ti pokazem kako andjeli disu,kako oni volim te pisu:).

59.
Mislim na tebe kao riba na vodu,kao dzins na modu,kao meda na med,kao pigvin na led.Ja nisam andjeo iza raja,al mislim na tebe do jaja:D.

60.
Necu lazni poljubac,hocu onaj pravi,necu te u snovima,hocu te na javi.Sto se misli tice,sve su misli tvoje,mnogo te volim slatko oko moje:).

61.
Kada kazaljke sata ponoc otkucaju,znaj da moje misli tebi putuju,da ti omoguce lep san i da ti sa osmehom osvane novi dan:).

62.
Zelim ti slatke snove,andjeli neka te vecno cuvaju,samo cu ja biti mali djavo koji ce te gnjaviti,daviti i puno voleti.Laku noc:).

63.
Dok poruku citas bice ti jasno,dodji sto pre dok nije kasno,telo mi gori,krv mi kljuca,dodji na kafu dok je vruca:).

64.
Ljubav-to si ti i nase noci.Ljubav-to su za mene tvoje oci.Ljubav je blagost u osmehu mom.Ljubav-to si ti u zivotu mom:).

65.
Postoji plan da te andjeli ukradu...il bar na cas da te vrate medju njih.Jer nekada nebo pravi veliku baladu...i trazi rimu za pravi stih:).

66.
Pisem ti poruku i tebe se secam,kada ti se javim bolje se osecam.Ovom porukom ja se tebi javljam,da ne mislis da te zaboravljam:).

67.
Zelim ti biti san u najlepsoj noci,kap ljubavi kroz vene ce proci,misao sto ti se po glavi mota,zelim biti samo mali deo tvog zivota:).

68.
Lepe su zvezde u pola noci,a jos lepse tvoje oci.Budi nocas zvezda sjajna,moja mala slatka tajna,budi radost i lepota,budi deo mog zivota:)

69.
Ti si neko ko mi mnogo znaci,ti si ljubav ona stvarna.Ti si neko koga cekam,volim,ti si moja slatka tajna:).

70.
Lep si ko ikona,cim te vide pocnu da se krste:).

71.
Apetit sam dobila od kad volim tebe,kada te vidim sa drugom,jedem samu sebe:).

72.
Dok zeka vozi avion,saljem ti poljubaca milion.Dok zeka u rupi zebe,ja mislim na tebe.Eeeee zeki se mnogo stuca,moje srce za tobom kuca:).

73.
Posadicu dve ruze,neka rastu,neka se druze.Jednoj dacu ime tvoje,drugoj dacu ime svoje.U znak prijateljstva medju nama,neka cvetaju godinama:).

74.
Hej ti maleni slatki stvore,znas li kome krades snove,ko ti stihove pise i ko te voli najvise?Nekome je sada do tebe stalo...Kome?Pa razmisli malo:).

75.
Obavestavam te da mi je pobeglo srce,samo je ostavilo poruke da ide tebi.Ukoliko ga sretnes,uzmi ga,cuvaj,brani i ne daj mu da luta:).

76.
Ako volis nekog,voli ga polako.Sve sto ide brzo ide naopako.Ljubav koja brzo plane jos brze se gasi,ljubav koja tiho tece vecno zivot krasi:).

77.
Zivi jedan mali meda,koji voli tebe da gleda,i svaki put kada se budi,ceka trenutak da te ljubi.Zbog tebe bi zanemario ceo svet,jer najvise voli TEBE pa MED.

78.

Нема коментара:

Постави коментар